ההרוג בתאונה בשומרון: עודד הגר, בן 18 מהישוב יקיר

בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ההרוג בתאונה בשומרון: עודד הגר, בן 18 מהישוב יקיר

עודד הגר בן ה-18 הוא ההרוג בתאונה הקטלנית בצומת גיתי אבישר, שנגרמה כתוצאה מהתנגשות משאית כיבוי ברכב פרטי

צילום: באדיבות המשפחה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועצה האזורית שומרון מודיעה בצער רב על מותו של החייל עודד הגר, בן 18, תושב הישוב יקיר בתאונה הקשה לפנות בוקר בצומת גיתי אבישר.

עודד הוא הצעיר מבין 6 אחים, התגייס רק לפני שבוע לחיל הלוגיסטיקה. ספורטאי מצטיין ובן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסה"כ רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס, ולא ישוב עוד. 

הוא הוסיף: "פגשתי אותו לא מזמן. הוא היה מלא באור מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו. זהו הפסד גדול לשומרון ולספורט בשומרון. אנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב ברגעים הקשים הללו, הצוותים המקצועיים של הישוב והמועצה ימשיכו לפעול בכל המעגלים בכדי לסייע למשפחה וסביבתה הקרובה ברגעים אלו".

בתוך כך, משפחות הפצועים הנוספים בתאונה מבקשות מהציבור להעתיר בתפילה לרפואתם של שגב שמואל בן ליאת ונריה בן איילת.

פרופ' שגיא הרנוף, מנהל מחלקת נוירוכירוגיה בבילינסון מקבוצת הכללית עדכן על מצב הפצועים

video
play-sharp-fill

בכבאות והצלה לישראל מסרו הבוקר, כי רכב כיבוי שפעל במשימה מבצעית בדרכו לאירוע שריפת מפעל באריאל התנגש הלילה בשעה 03:55 ברכב פרטי ששלושה מנוסעיו נפגעו פצעים קשים ואנושים.

נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי שלח תנחומיו הכנים למשפחת ההרוג ואיחל הבראה שלמה לפצועים. הנציב הגיע לזירת התאונה תוך זמן קצר כדי ללוות מקרוב את התחקיר הראשוני שביצעו המפקדים בשטח.

הנציב רב טפסר אייל כספי: "מדובר באירוע שתוצאותיו קשות והוא מחייב בדיקה מעמיקה, יסודית לבל ישנו מקרים דומים בעתיד. ליבנו עם משפחת ההרוג ואנו מתפללים לשלום הפצועים".

בשל התוצאות הטרגיות של התאונה נסיבות האירוע נחקרות ע"י משטרת ישראל בשיתוף פעולה מלא של מערך כבאות והצלה. רשות הכבאות תתחקר את האירוע ותפיק לקחים ככל שידרש בתיאום גורמי החקירה.

מוקדם יותר הבוקר עצר נציב הכבאות את האימונים במערך למשך 3 ימים ובמהלכם יערך לכלל מפקדי ולוחמי הכוח המבצעי במחוזות ובתחנות הכיבוי ריענון הוראות הבטיחות לנסיעה מבצעית ומנהלתית ברכבי כיבוי בהתאם להוראות הנציב בנושא.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שמות הפצועים לתפילה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עם ישראל : נריה בן אילת שגב שמואל בן ליאת